Körprojekt!!

Åhh va underbart de är är att sitta här och skriva detta inlägg då jag nu befinner mig hemma i långed. :D Kóm hit igår vid 22.30

Om vi tar lite om gårdagen så va de skola mellan 9-19.30 då vi bara repa och repa hela dagen. Vid 16 hade vi ett genrep med lite publik och klockan 18 va de för våra nära och kära.. Jag har inte tyckte detta projekt varit de roligaste men den känslan man får när de sitter publik och responsen man får efter med alla applåder och liknande.. Herre min gud ilken underbar känsla. Men nu känns de mycket skönt att de är över och de nu bara är tisdagen kvar i skolan med redovisning mellan 8.30-12 sen blir de SOMMARLOV!!!!!


Har precis varit ute och gått en sväng med emma.. Helt okey väder men ser dock ut som om de mulnar på.. :( I eftermiddag ska jag och dennis cykla bort till min mormor då mamma och hennes syster skulle iväg och köpa morsdag blommor så kan vi ju komma förbi en sväng så blir alla nöjda och glada.. Hoppas bara de inte börjar regna då får vi ta bilen.. Men men...

Sen blir de att grilla hos mor och far ikväll om de inte regnar vill säga..

Just nu sitter min man på motioncykeln haha.. Och här sitter jag och slappar.. Härligt härligt.. ;) Jag ska ut och springa ikväll.. :)


Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0