Sol sol sol

Gött som tusan att våren äntligen hittat hit.. De tråkiga är att jag går i skolan hela dagarna men idag har jag iaf varit ue en timme även om de var nu mellan 17.30-18.30 men lite sol fick jag iaf.. Satt uppe på ramberget hur underbart som helst! Jag satt och tjata med Spike mycket trevligt va de. Han är här i stan å jobbar så då får en passa på att ses :)

Nu ligger jag i sängen tvn är på och jag är helt slut i både kropp och huvud :) Lång dag i skolan men vi fick gjort otroligt mycket så de va gött de betyder att vi sluar 12 på fredag gött!!! Drog till gymmet direkt efter skolan körde sten hårt på löpbandet svetten rann så jag trodde jag stod i en dusch en underbar känsla sen varva jag ner på cykeln. :D

Nu är de bara 7 dagar kvar i skolan hur underbart är inte de då?!?! :D
Sen är de bara 8 dagar kvar tills jag åter är med min man :) Som tur är så kommer jag ju att stanna där i tre månader framåt, helt galet underbart! :D


Kommentarer
Postat av: mikaela

ja hehe vi får snart åka dit och hälsa på tycker jag ;)

2010-05-20 @ 22:20:41
URL: http://mikkan4.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0