Torsdag 1½dag kvar

Så de har snart dessa två veckor rusat förbi. Rätt skönt på ett vis då är de bara två veckor kvar till SOMMARLOV!!! Ska ju dock jobba 5veckor men jag har ju lov juni-sept så fem veckor gör inget att jag jobbar.. Jag ska ju passa dennis en vecka också men de är ju bara roligt. Hoppas vi får fint väder den veckan då de är i början på juni kanske man inte ska räkna med de, tyvärr.. Men vi kommer rocka iaf jag och Dennis. :D

Ja jag vet är några dagar till lov men faan jag längtar ju som tusan.. Åka till stugan och bara sola och bada käka god mat lyssna på bra musik få en massa härlig brun färg på kroppen kan ju inte bli bättre. :) Sen självklart att få vara nära mina underbara päron, min bättre hälft samt mina underbara kompisar. :)

Tillbaka till nuet kanske.. Haha..

Sitter nu och har rast då bloggar jag haha.. Finns inte så mycket att kolla på på nätet så.. Lika bra att skriva dagens inlägg då så jag bloggar iaf. :P

Idag blir de att åka direkt till gymmet på sportlife när jag slutat.. Och köra slut på min kära kropp de ska bli riktigt gött.. :)

Sen är de fredag i morgon då blir de också att träna direkt efter jag slutat sen vet jag inte riktigt va jag ska göra. Måste ju fixa en present till kära Mika också.. Men hon säger ju inte va hon vill ha.. ;)

Helgen får iaf bli min vilo period denna veckan då jag tränat varje dag, blir troligen att åka med syster med familj till Näs lr va de heter för E och en kompis till han ska springa nått lopp där så då ska vi ha med picknik typ.. Sen söndag blir en tvätt och städ dag samt lite pluggande. :)
Anna ville ju ses också så får se var jag kan få in de nån stans. :P

Sen är de en kort vecka i skolan de är ju underbart! Kortvecka fast med långa dagar dock..

Nee nu orkar jag inte skriva mer!!

Ha de!!

5 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0