Blåser..

Uhh va jag är mätt.. Fick jättegod mat hemma hos syster med familj. Oxfile med potatisgratäng och rödvinsås. Mumms va gott de var.. Men nu är jag galet mätt fortfarande vi åt vid 19.30 så haha..

Nu sitter jag iaf hemma hos mig och väntar på att idol ska börja igen. Sen blir de att försöka sova. För igår kunde jag inte somna så somna vid 3 tiden och de är inte helt okey. Jag ska även upp vid 8.20 i morgon för ska till gymmet och träna plus att jag lånat systers bil och den behöver E och Dennis den så får köra hem bilen till dem. Men de är bara bra för då kommer jag upp i tid och iväg till gymmet. För resten av lördagen ska ju jag och syster baka lussebullar och sen kommer ju min T hit!

Jag har fått två så mysiga blåser på min vänstra hand, dem kommer från att jag tränat på roddmaskinen. Inte alls mysigt så nu blir de inte att träna på den maskinen på ett tag. :/

Nu ska jag borrsta tänderna sedan lägga mig under täcket..

Natti!

Kommentarer
Postat av: cornelia

Jo dagen har varit sjukt chill och skön.

händer för kul i helgen?

2010-11-13 @ 00:04:14
URL: http://bohemians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0