Dag 1 -Presentera mig själv

Okey då ska jag se om jag kan fixa dessa 30dagar med tema bloggande.

Idag är första dagen och då ska jag alltså presentera mig själv, okey då kör vi.

Jag heter Madeleine Michaela Lindquist är 22år, 174cm, "särbo" ;) , Moster, syster, dotter . Bor i Göteborg på sköna Hisingen i en mysig liten etta på hela 25kvm. Men den passar mig perfekt.

Jag är en glad och positiv tjej som gillar att få pyssla med olika hemma saker, tror att hemmafru skulle vara de perfekta "jobbet" för mig haha.. Gillar att baka och laga mat, göra de fint och mysigt hemma.

Pluggar till förskolelärare och i januari har jag redan läst 2år!! Att de blev just förskolelärare är väl inget som överrasskar någon i min omgivning då jag alltid gillat barn och dem flesta barn gillar mig haha.. Så nu har jag 1½år kvar så får vi se var jag hamnar efter de.. Huvudsaken är att jag har ett jobb..

Nu när de är vinter är de bästa jag vet att ligga framför tvn hela helgen och kolla på vinterstudion, älskar att kolla på dessa sporter. Haha.. Det är de bästa jag vet med vintern just vinterstudion.

Träna är även något som jag gillar att göra på min fritid.

Annars tror jag att jag är en snäll och glad tjej som är rätt lätt att ha att göra med. För jag har iaf många goa vänner och en underbar familj runt mig..


Kommentarer
Postat av: mor

Ja du Madde du beskriver dig precis som du är.En snäll och go tös kram mor

2010-12-02 @ 12:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0