Dag 2 - Min första kärlek

Oj, men de måste väl ha varit killen jag blev ihop med när jag gick i sexan som bodde i bäckefors. Vill inte nämna något namn.. Det var jag och nettan som skaffa oss varsin kille från bäckefors haha.. Så där hängde vi en hel del och gick på disco, där dem körde tävlingar och den som vann skulle hångla haha..

Det var även under denna perioden jag prata sjukt mycket i telefon, då prata vi ofta tre stycken på en gång. Haha.. Jag bjöd även in nettan, sebbe, nima, lisa, jonas och henrik till mig när de var tomteparaden så de var under den kvällen jag blev ihop med en av dessa killar. Tss. Ojoj de var tider de, när man satt i sängen och typ inte våga säga något eller röra sig. Kommer så väl ihåg när vi var i bäckefors hemma hos lisa så var min kille även med där så tyckte nettan och lisa att vi skulla pussas haha.. men vi våga inte när dem var med, så dem fick gå ut från rummet, fast vi våga inte iaf utan bara satt och kolla på varann.. haha. Ojoj så rädd en var på den tiden..
 Har för mig att vi var ihop i typ 6månader eller nått.. Kanske inte min största kärlek men absolut min första, för inte viste man bättre på den tiden.. haha..

Kommentarer
Postat av: emma

ja du å nettan bytte väl killar där ett tag också? haha ;)kul med omväxling liksom ;) haha

2010-12-01 @ 11:07:45
URL: http://protectedby666.blogg.se/
Postat av: cornelia

Hejhej..

nu har jag skaffat bloglovin. Följ den gärna:)

kram på dig

2010-12-01 @ 19:11:48
URL: http://bohemians.blogg.se/
Postat av: cia

Hahaha ja just det! Den tröjan!! :P haha å du hade din kille ja! Vart tog han vägen nu förtiden?!

2010-12-01 @ 19:15:15
URL: http://[email protected]
Postat av: mor

Ja du så är det med den första kärleken,den minns vi nog alla ha ha kram mor

2010-12-02 @ 13:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0