Dag två med shopping.

Idag börja vi vår shopping tur där vi avslutade den igår, vid sko affären. Men idag hade vi bil. Tur var de för idag har de varit riktig kallt och ruttet ute..  Jag fick mig ett par fina och sköna skor, så skönt att skaffat sig ordentliga skor så inte pappa blir galen på mig denna vintern också för att jag går i tygskor. Haha..



Sen shoppa Johanna lite julklappar, jag fick visst också med mig någon julklapp hemma. Hihi.. Vet snart inte vad jag köpt haha..

Sedan tog vi oss en tur till de blå gula varuhuste och fy F*N va folk de var där idag. Fanns typ inga parkeringsplatser... Vi hitta en tillslut längtsbort, så vi gick in och käkade



Tyvärr hittade vi inte de vi skulle ha så då åkte vi hem, trötta som bara den..


detta var de vi såg idag när vi käka, inte lika trevligt som gårdagens underhållning.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

snygga skor =)

2010-11-22 @ 13:27:13
URL: http://mikkan4.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0