Föreläsning och en ond nacke!

Ny vecka igen då.. Den startade mycket bra men nu är den inte alls så bra längre, orkar igentligen inte ens skriva här men..

Föreläsningen idag var faktiskt rätt bra fast mot slutet blev den lite ovärd... Fattar inte varför alla föreläsare allrid ska dra ut på tiden? De händer jämnt. Men men. Fick en del anteckningar men vet ju inte vad man ska lägga på minnet då vi inte har en susning av vad tentan kommer handla om? Okey den är inte fören 17 januari men lite hum vill jag ju ändå ha. Får nog slänga iväg ett mail till läraren så jag får någon klarhet i detta..

Sen hade vi workshop den var också rätt skoj, fivk tänka en heldel och de är ju aldrig fel haha.. Men jag fick dra hem tidigare då jag knappt orkar hålla huvudet uppe. :/ Denna nacken alltså ingen som vill byta?! Trodde de skulle bli mycket bättre denna vintern då jag köpt en varm jacka samt att jag har halsduk på mig men icke. Direkt de blir minus grader blir nacken kajcko.. :( Så nu ligger jag i sängen och fixat till kuddarna så dem ligger perfekt har även smörjt in med voltaren och tagit två ibumetin... Så nu blir de ingen zumba ikväll.. Suck..
Hoppas verkligen det blir bättre i morgon så jag kan få träna. Är ledig i från skolan i morgon också så de är gött..

Resten av dagen får jag väl tillbringa här i sängen jaaa va skoj.. :/ Fast nått glatt denna dag är att ugnen är fixad så får bli "lyx" mat idag istället. Potatisgratäng med grillad kyckling... Ingen mat som jag måste stå vid spisen och röra hela tiden iaf.

Ne nu får jag lägga ner datorn. Slänger in en dagens senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0