Fredag hela dagen..

Ojoj idag har de varit fullfart som vanligt..
Åkte med far till åmål vid 12 tiden, haha han är roliga han min far. Tss.. Sen åkte jag med han hem så fixa jag middag till oss och till mor. De blev köttfärsås och spagetti.. Åkte hem hit vid fyra tiden kanske, då sätte jag igång och baka bullar då jag lovat min man detta.. När degen jäste så damsög jag hela lyan, tvätta lite och bytte sängkläder.. Nu är de rent och fint här samt att de luktar nybakta bullar.. Mumms mumms. Jag har dock inte samkat på någon än men jag är galet nöjd med degen denna gången shit va bra den blev haha.. Bullarna ser riktigt goa ut iaf. Får se om jag tar mig nån sen just nu är jag inte sugen konstigt nog..

Nu är jag även helt klar med tentan som ska in på måndag riktigt gött.. Så nu behöver jag inte tänka mer på de..

Mannen jobbar till 22 så  vet inte riktigt vad jag ska hitta på till dess, har precis duschat och nu ligger Olga i mitt knä.. Jag ska ju inte se på idol iaf.. J*vla skit program!!!

Imorgon blir de en hel dag i sporthallen då de är dlik träffen..

Jaja allt för idag!!

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Dagens fråga:



Vem vinner Idol 2010?



Ha en fortsatt trevlig kväll.



Pssst. Du är väl med i veckans blogg som avgörs på måndag?

2010-11-26 @ 20:29:20
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0