Här gick de undan.

Oj va mötet gick fort. Så nu sitter jag på bussen på väg in till stan.
Turbomötet gick iaf bra, min nuvarande vfu samordnare som de så vackert heter är så mycket bättre än den första jag hade. Så nu ska jag "bara" maila in en blankett till skolan om att jag önskar byta vfu område. Det är inte alltid så lätt sa min samordnare men bara jag har bra argument till varför jag vill byta så hoppas vi på att de löser sig. Vore så skönt att få byta till hemhem.. Men men de ger sig..

Idag börjar alltså den nya kursen som är matte och innebär en salstenta den 17 januari. Jo jag vet långt dit men jag är redan nervös haha.. Kommer bli min första salstenta.. Vi börjar inte fören 12.30 men de är ingen ide att åka hem för att sen gå till vagnen efter ca 30min igen så jag åker direkt in. Ska käka lunch i skolan med Josefine och hennes man Mattias..


Åh så skönt de är att se lite sol och blått på himmlen, de görr mycket för humöret. Så jag kommer  klara av denna dagen med även om jag fått kasst med sömn inatt.. 

Träningen igår känner jag av idag och e är alltid lika skönt med träningsvärk, då vet jag att min träning ger nått.. Var längesedan jag hade träningsvärk i benen efter att jag stått på crosstrainern eller på löpbandet. Så de är otroligt gött att vara tillbaka på gymmet!!

 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd! In och kika om det blev du! :)

2010-11-04 @ 16:54:13
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0