Hemma i göteborg

Brr fy bubblan va kallt de är ute.. Försöker få upp värmen då jag fick gå hem från affären förut orka stå ute i kylan i mer än 10min och vänta på bussen.. Så fick så vackert gå, skönt att gå såklart men lite kallt och jobbigt med en stor ryggsäck och två påsar med mat.. men nu är jag hemma iaf.

Jag skulle åkt hem redan igår med tåget 15.28 men vi verkar inte leva i 2010 för direkt de kommer snö så tar de totalstopp över allt man kan inte ens ta sig från punkt A till B. Skrämande tycker jag.. Men men.. Så efter lite mer än 2h på tågstationen i ed så fick min kära T komma och hämta mig.. Så fick en extra dag i långed, sp vart ju inte direkt ledsen att tåget inte gick.. Hihi.. Det tog sin lilla tid hem från ed då plogbilarna lös med sin frånvaro.. Jag fattar inte var problemet är men men.. Plogbilen kom iaf vid 01.00 och ploga parkeringen utanför huset sen vi 11.30 kom de en annan plog och ploga vägen.. Pinsamt dåligt.. Jaja.

Idag gick iaf tåget som de skulle eller ja 9min sent till ed sen blev vi 30min sena till gbg då vi hamna bakom ett godståg. Men jag vars å galet trött så jag somna på tåget de har aldrig hänt förut men shit va trött jag var haha.. Så min resa gick rätt fort iaf..

Får se om jag kommer igång med bloggandet nu igen när jag är här hemma.. Kommer vara här i gbg nu tills 17-20 december där nångång åker jag hem till kära långed igen och tillbringar mitt jullov.

Nee nu ska jag nog ta och käka lite rostatbröd så jag får upp värmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0