I långed!

Nu sitter jag i långed, känns mycket bra.

Idag hade vi bara skola mellan 9-11.30 och vi redovisa eller ja vi berätta om våra samanfattningar.. Sen bar de iväg till tågstationen där jag mötte upp Johanna. Tåget gick vid 12.45 var en hel del folk med idag fast att de bara var måndag... Jah har dock trott att de varit fredag hela dagen..  Hihi..
T hämtade oss på stationen så åkte vi hem, här är de mycket mera snö än i stan.. Lite mysigt faktiskt..

Jag är även hunnit hem till mor och far en sväng.. Jag hade nämligen köpt en reflexväst till HD haha.. Så var ju tvungen att prova den.. Den passa utmärkt han gick ut med den och när han kom in var den fortfarande på. Nu kommer han synas i mörkret, om nu mor och far orkar ta på han västen när de börjar bli mörkt. Hihi..

Jag har även varit ute på en 30mins joggingtur, de var galet gött.. Fick ta de lite lugnt på vissa ställen pga snön..

Blir inget jätte roligt inlägg detta dock.. Har inga bilder att slänga in heller, för sitter med T`s dator min lämna jag kvar hemma i stan..

Får se om de kan bli nått roligare inlägg i morgon..

Kommentarer
Postat av: emma

tycker inte riktigt om att du skriver att det är mysigt med snön faktiskt ;p hehe <3

2010-11-22 @ 19:55:02
URL: http://protectedby666.blogg.se/
Postat av: Charlotte

SV; Vad segt :/

2010-11-22 @ 21:46:49
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0