Idag kom du och besökte mig!!!

Det hände något helt galet när jag var på gymmet i förmiddags, jag lyssna på musik i min iphone och musiken var riktigt blandad idag. När de kommer en Westlife låt som heter I`ll See You Again så bara kände jag hur min älskade Farfar kom till mig. De känndes helt galet, jag var inne i värsta flåset samtidgt som jag nästan höll på att börja gråta då låten fick mig att tänka så otroligt mycket på farfar. Jag har hört denna låten massor av gånger sedan farfar lämna oss men nu var första gången som jag fick denna känsla, de var precis som att farfar stod brevid mig och bara var där och var stolt över mig.. Samt att han puscha mig så jag verkligen körde järnet på crosstrainern.

Jag verkligen saknar min farfar så otroligt mycket! Går inte en dag utan att jag tänker på han! Du var min bästa vänn och kommer så alltid att vara!!

Du är så saknad, jag vet att du sitter där upp någonstans och har koll på mig!

Två av mina farbröder och underbara farfar! <3

 

Snart är de två årsedan du lämna oss.. Jag kommer så väl ihåg vårt sista samtal.

Hoppas du har de bra var du än befinner dig!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0