Idol för mig själv..

Idag är de första gången jag kollar på idol själv, inget mysigt fredagsmys med Emma som även brukar innehålla tacos, godis, sprite/juice och en massa tjat. :) Ne inte idag inte ikväll har jag "kollat" själv. För de blir tyvärr så när jag ser på idol själv här hemma att jag börjar greja med massa annat samtidigt som nu tex nu bloggar jag haha.. Förut slog jag in lite julklappar men självklart tog tejpen slut, suck. Så får fixa ny tejp i morgon kommer troligen också köpa lite mera julklappar i morgon.. Trevligt trevligt..

Andreas Weise
är han jag gillar mest i idol, kan inte riktigt sätta fingret på vad de är med han men nått är de med han iaf. För nått måste de ju vara eftersom jag alltid slänger iväg en röst på han.

I pausen på idol får de nog bli att öppna kurs boken Det matematiska barnet, jaa va skoj att göra en fredagskväll. Men de måste göras så bara att köra på..

 

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0