Känner mig som en ny Madde =)

Nu sitter jag här ny duschad och lyssnar på Bandit Rock.. Tog mig en tur till gymmet vid 11.20 tiden och ojoj va bra de gick på gymmet idag! Så nöjd över mig själv och jag känner inte av något från gårdagens värk i nacken! Jag är bara så glad känner mig även väldigt motiverad till att läsa alla kapitel som jag måste ta mig igenom idag av kurslitteraturen! Hoppas denna känsla jag har i kroppen är här för att stanna.! Tror en del av denna känslan kom när jag stod på crosstrainern och de kom en låt av westlife som fick mig att tänka på min underbara farfar! Men mer om de i ett annat inlägg...

Dagens träningen på gymmet blev:
20min crosstrainer
2000m rodd
20min crosstrainer
3*15 armar

Kännde att jag kanske skulle orkat 20min till på crosstrainern men var så galet svettig så jag kännde mig ändå väldigt nöjd. Plus att magen börja skrika haha..



Så här pepp var jag innan dagens träning. ;)

Nu blir de att käka lunch sedan läsa lite!


Kommentarer
Postat av: Cia

Bra jobbat MADDE! :)

2010-11-09 @ 15:05:43
URL: http://ciajanssons.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Du är så duktig Madde =) Jag gick en timmes promenad idag iaf :)

2010-11-09 @ 15:47:31
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0