Mår mycket bättre!!

Godmorgon. Va skönt de var att vakna och jag känner mig så mycket bättre jämnfört med igår kväll.. Jag var helt hundra på att jag skulle bli sjuk, för efter jag hade käkat den underbara maten så kännde jag mig inte alls bra så la mig ner och kolla på nyheterna i väntan på halv åtta hos mig. Men helt plötsligt vaknar jag och då är klockan 20.10.. Opps.. Men jag somnade iaf vid tolv inatt så de var ju nått som inte riktigt stämde. Jag orkade iaf läsa ett kapitel i det matematiska barnet

Jag orkade inte gå upp 8 i morse, men jag kom på att de är tisdag idag och då har kvartetsvärde även öppet 16-18 så ska gå ner då istället...

 

Är ju inte alltflör roligt väder ute idag alltså :

 



ne nu blir de days ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0