Men oj va trevligt!

Haha faan va jag är rolig nu gick jag ju till affären och köpte mig massa gott så kommer jag hem och blir hungrig på mat. Så ja de var ju bara att ta upp mat ur frysen fick bli de jag frös ner i söndags fläskfile och potatisgratäng så när jag hade käkat upp de blev jag så jäkla mätt är mätt ännu,  så jag orka ju ingen pepparkaksdeg för julmusten drack jag till maten. Så nu ligger degen här i kylen och bara väntar på att få bli uppäten, haha.. Typiskt mig att köpa massa gott men sen när jag väl kommer hem så äter jag de inte..

Men julmusten var gudomlig, varför är dricka så mycket godare på glasflaska?!

Nu ska jag nog snart ta och blunda så jag orkar med morgondagen, en ledig onsdag har jag framför mig som kommer innehålla träning, tv, luncha med syster, doris och dennis.. En trevlig onsdag alltså..


Ja just de ang rubriken. Galet många besökare idag, så skoj.. Även många kommentarer, de blir så mycket roligare att blogg då. Thnx!

Natti natti!!

 



Saknar min bättre hälft! <3


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Vera

Hej!

Sv: Den vi valde har nyss kommit ut i affärerna, hört mycket bra om den och dessutom till ok pris. Går att filma i HD oxå, vilket ju inte är helt fel!

Tar väl lite tid att lära sig men tror inte det ska va några större problem iaf..jag aldrig ens hållt i en tidigare=)men kul är det!!!! Gud va gott med julmust förresten:)

Kram

2010-11-03 @ 09:20:07
URL: http://sofiaemilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0