Min och Johannas dag!

Ojoj nu är vi lite slitna här.. Varit ute typ hela dagen. Vi började med att åka till Frölunda Torg, men oj OJ va stort de var där nu. Det var för stort för oss vi hitta ju inte alls haha.. Men jag fyndade lite på Gina Tricot, de blev ett par leggings skräll haha, sen blev de även två skit snygga linnen.. Bilder på detta kommer inom kort, när dem sitter på min kropp.. Haha. Så efter att vi irrat färdigt inne på frölunda torg åkte vi in till nordstan, där johanna köpte ett par snygga gula convers. Sen vart vi jätte hungriga så de fick bli tacos och mitt i vår lunch börjar värsta gospelkören dra igång.. Haha..



Göteborgs gospelkör eller något liknande hette dem.. Så vi blev underhållna under hela måltiden, hörde knappt vad vi tänkte men..

Johanna njuter av musiken.. haha..

Maten var väl inte jättegod, köttfärsen smaka inte jätte mycket tyvärr.. Fråga mig inte varför jag tog till min pizzasallad när de var tacos jag käka haha..



Det var galet mycket folk som stod där nere och kolla på kören



När vi käkat klart gick vi ner och johanna köpte en parfym, en skit go parfym som jag med vill ha!!!!
Inte en jättebra bild men den luktar svin gott.. Åhh vad jag vill ha den.. ;)



Vi tog oss sedan till backaplan där jag skulle köpa skor men de gick inte så bra då vi kom in i affären två minuter innan dem stängde så vi blev typ utkastade.. :/ Så de var bara att gå över HELA backaplan igen.

Nu sitter vi och slappar framför tvn..

Imorgon blir de att åka till backaplan igen för att se om jag kan få min några skor då. Vi ska även till ikea och köpa lite ljus till kära mor..

Nee nu ska jag vara lite social igen...

Haft en mycket bra dag iaf. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0