Nu är de helg igen!!

Fy inatt hade jag inte de bästa natten om mansäger så.. Sov knappt alls så jag tog mig friheten att ta sovmorgon idag.. Så när jag lyckades somna vid 7 tiden så sov jag till 10.45 så känner mig lite utvilad iaf..

Jag har varit ute på en joggingtur, de var riktigt kallt och blåsigt men jag är nöjd med dagens träning. Nu blir de att vila i morgon så kör jag på igen på söndag..

Idag ska jag faktiskt jobba hela kvällen från 17-22.30 då jag ska passa lilla A då hans päron vill ut och käka middag samt gå på bio. Självklart ställer jag då upp när dem inte har nån närstående familj i närheten..

Sen kommer även min "mini" kusin Johanna hit idag, hon kommer med tåget 21.40 så snälla syster hämtar henne på stationen så åker dem sedan ut och hämtar mig. För att åka vagn så sent själv en fredag, nej tack!

Så de är fullt upp hela dagen idag med. Härligt..

Imorgon blir de en heldag på stan men johanna.. Vi ska köpa skor iaf vet jag.. Hihi.. Kommer nog bli en kanon helg de här..

På måndag åker jag hem till byn igen, längesedan jag var där nu. Blir där resten av veckan så är gött.. Har dock skolarbete att göra men de ska bara bli kul.

Ne nu är kaffet klart!!

Ha en skön fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0