Nu känns de lite bättre

SKÖNT med en powernap på 2h de var riktigt välbehövligt kan jag medela. Så nu känner jag mig lit mer levande igen. Nu är de bara att peppa inför träningen som sker i kväll.. Ska bli väldigt intressant att prova på detta pass som jag ska testa. 19.45-20.40 var riktigt längesedan jag tränade så sent haha..

När jag vakna efter min powernap var de kolsvart ute. Denna jäkla höst alltså, fast idag har de varit underbart väder iaf, okey blåst en hel del men solen sken!!

Imorgon är de redan fredag, galet vad veckorna går fort.. Så imorgon blir de lunch på subway med syster sen på kvällen ska jag passa Dennis så blir till att se på idol hos syster i morgon helt själv.. Baaa. haha..

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vet inte om du tittat något på denna sidan? http://www.designadinblogg.se/ Där kan man lära sig en hel del :)

2010-11-04 @ 21:08:46
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0