Nya 15hp :D

Nu är ju super nöjd. För jag har klarat svenska kursen. jippy.. :) Otroligt gött att få detta besked idag då de är så trsit väder ute. Typiskt göteborgs väder, då de regnar från alla jäkla håll.. Så de är ingen ide att ha paraply iaf.
Jag tänkte jag skulle fira lite att jag klarat denna kursen men har inget hemma å fira med och ut vill jag ju helst inte gå. Så nu sitter jag här i soffan ny duschad i mjukiskläder under en filt. Så att gå ut till närmaste affär lockar inte. Firandet får väna tills i morgon då istället haha..

Ne nu måste jag göra lite viktigare saker.

Dagens outfit kommer kanske senare. :)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Eller spara dig till lördag ; )

2010-11-02 @ 17:23:56
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0