Sitter hemma hos syster

Oj va de blåser ute. Denna dagen blev inte som jag tänkt mig men vad gör de då den blev roligare. Jag gick till gymnet i förrmiddags istället och körde 20min på crosstrainern, 10min på löpbandet och 10min cykel samt att jag körde lite styrke träning. Mycket skönt var de och svettig blev jag. Ljumskarna kände jag inte av så de var också väldigt bra. Skulle ut och käka lunch med syster, Doris och Dennis men när vi kommer till stället vi skulle käka på var lunchsoppan slut. Jaha de va ju skoj vart ska vi nu ta vägen? Men vi tog saken i egna händer och hoppa in på kvantum och köpte ingridienser till en soppa som Doris slängde ihop och Ojoj va god den var!! Vi åkte hem till mig och fixa käket hi hi. De kommer mera om detta när jag kommer hem och kan blogga från min dator och inte min iphone. Bilder kommer också då! Nu ska jag bowla med Dennis!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Superkul att du ville vara med i tävlingen! :)

2010-11-03 @ 16:05:55
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0