Söndags middag!

Godkväll...

Då är snart ännu en vecka förbi. Jag avskuta denna veckan rätt bra faktiskt med middag på en turkisk restaurang det var syster som ringde och fråga om jag ville följa med. De va tur jag valde att följa med för min ugn funkar men de går inte att öppna den alltså går de inte att ställa in något i ugnen. Idag skulle jag göra potatisgratäng men de gick ju inte så tur jag åkte med in till stan å käka..
Det var jätte god mat, jag käka biffstek med örtbakad potatis, sen var de nybakt bröd. Mycket gott.. Det blev även beställt dessert, E ville jag skulle prova nått som heter baklava



Här är de.. Det var faktiskt helt okey otroligt mättande, denna smakade pistage.. :)

 

Syster och Dennis käkade detta:



Så tack kära syster med familj för några trevlig timmar denna annars rätt sega söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0