Svårt att välja..

Hm, jag har alltså ingen aning om vad jag ska läsa för nått nästa hösttermin?! Nu när jag inte fick läsa idrott.. Har kollat lite på gu.se men jag hittar inget som jag bara känner att shit de vill jag läsa.. Suck.. Blir ju lite lack när jag vet att denna utbildningen nu är kortad tlll 3år men när jag kom in var den 3½år men nu när jag inte alls vet vad jag vill läsa under ett ½år så kommer ju tanken att jäkla skit att jag måste läsa nått då. Tänk om jag bara kunde skippa de och läsa auo 3 dirket istället men de går ju såklart inte men iaf.. Jag har som sagt ingen aning om vad jag ska läsa och jag måste bestämma mig innan 20 december.. :/

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sant, det ska väl va en vilodag som du säger =)

2010-11-14 @ 19:16:26
URL: http://mikkan4.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0