Zumba!

Åhh va fin min blogg är nu!! Allt tack vare söta Charlotte jag är jätte nöjd så fint de blev!! Tack Tack! :D


Nu sitter jag här efter ett tufft zumba pass. Det var första gången jag provade detta och de var riktigt skoj.. Lite mycket nu första gången innan en kan rörelserna fast de är ju olika pass vid varje tillfälle typ.. Men hon som höll i det idag var riktigt rolig och bra. Så jag ska ge det en chans så ska på ett pass till på lördag. Känns som de kommer kännas en hel del i kroppen i morgon de vore riktigt nice.

Nu blir de att käka kvällsmat, vaniljyoughurt med vindruvor och kanel. Mumma!!


Ska kika på lyxfällan nu!!


Åh så fin blogg jag har.. ;)

Kommentarer
Postat av: mikaela

jätte fin design =)

2010-11-04 @ 21:57:07
Postat av: cia

oj va fint det blev:) jag har också en ny desig på g! :)

2010-11-04 @ 22:23:58
URL: http://ciajanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0