sorry!!

ojoj nu bar de ett tag sedan igen.. Illa.. Men jag har haft rätt mycket för mig.. Pluggat som en galning så jag blev klar med arbetet förra veckan de ska inlämnas näsa fredag.. Göt gött så är ledig i tre veckor kan de bli skönare.. Hihi.. Så nu är jag bosatt i långed hos min kära man under dess veckor.. Lovley!

Förra veckan bodde jag hemma hos syster och dennis så hm varflr har jag en lägenhet?! ;)

Nu har jag kommit igång med morgon promenaderna igen så gött.. Idag var jag och emma ut i en timme.. Nice nice.. Fast de är fasiken redan höst och skit va fort den  kom.. Alla löv är gula och de är inte mer än 5-6 grader när en går ut och går.. Brr.. Fast lite mysigt är de väl oxå :)

Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på days haha..

Jo ikväll blir de att köra body pump i billingen med nettan och emma. I måndags var vi på "tant"gympa sen slog jag och nettan lite bollar på badmintonen.. Gött att träna fast jag är i långed..


bye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0