Älskar detta!!

Fy bubblan va de är underbart att träna!! Idag när jag gick upp vid 10 tiden trodde jag inte att jag skulle kunna ge allt på Body Pumpen och Core passet som startade vid 11.30 då jag har sån otrolig träningsvärk i ryggen. Men shit va bra de gick.. Jag körde på rejält med vikter på pumpen och på coren bara gav njag allt och bet ihop.. De va så gött när timmen var klar och dagens träning avklarad! Ennunderbar känsla!!

Jag bokade även tid för ett friskvårdstest på gymmet. Då kommer vi kolla min vikt ett typ av konditionstest på motionscykeln samt gå igenom kost och hur man ska lägga upp träningen! Ska bli mycket intressant och se hur jag mår igentligen. Hihi..

Nu sitter jag hemma hos syster dock ingen hemma här men jag ska strax hämta hem dennis från Dagis. :)

Saknar min bättre hälft...




XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0