Jag lever!

Nu får jag passa på att skriva ett inlägg när jag kände lite blogg lust, för de händer inte alltför ofta.. :P

Skolan ha börjat igen eftre de så goa sommarlovet! Började föra onsdagen och herremin gud säger jag bara vilken slappt schema.. Men jag klagar inte.. hihi..

De tråkiga med denna kurs är att de inte är någon praktik utan bara fältstudier så lite segt då detta är den sista terminen jag kan vara på små groderna men men så är de.. :/

Idag passar jag Dennis vi ska ta oss en tur till ikea för att införskaffa lite levande ljus nu inför höstmörkret. :)

Idag ska jag även börja träna igen, underbart. Men mina ljumskar är inte helt bra än suck.. Så de får bli lite lugn träning nu i form av core och body pump. :)

Min sista lediga vecka njöt jag för fullt i turkiet, alanya.. åhh de va så gött dit vill jag absolut igen.. Sol värme och underbart hav!!! <3



Oj höll på att glöma jag och tommy har ju skaffat katt. Vid namn olga :)


<3


alanya!!


bye bye får se när blogg lusten kommer nästa gång :P


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tja! :) fan vad kul att du titta in ;) Nu har jag också ngt kul att läsa ;)



Kram

2010-09-20 @ 19:34:44
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0