Sista september

Härligt att de snart är fredag, för då åker jag äntligen hem till min älskling. Som jag saknar han nu, fy fjortondagar är på tok för långt!!! Tur jag snart kommer vara lite lång ledig si så där 19 dagar lovley!! Idag var jag och Josefine ute i Torslanda på min vfu plats. Är så tråkigt att inte ha längre vfu perioder.  Vi var hemma igen vid 13 så då blev de en så efterlängtad powernap på 150min så underbart. Jag har kommit fram till att jag inte funkar om jag inte får en powernap om dagen på minst 90min. Så ja de är ju bara att ta sig en varje dag. Hi hi.  Om två timmar ska jag till gymmet och göra ett friskvårdstest ska bli så spännande. Hoppas på bra resultat.  Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0