Tre dagar kvar! :D

Nu är de inte långt kvar till cypern och här ligger jag hemma halv död.. :/ Är troligen en blanding av pollen allergi och nån förkyling.. Suck.. Sov jätte dligt inatt och vid 3 fick de blir två ibumetin, vakna helt svett.. Så fick bli att vara hemma idag, så även imorgon.. Blir till att ligga i soffan hela dagen, för vill ju vara betydligt piggare när jag ska sätta mig på planet på fredag.. Jag har iaf orkat diska upp all disk och lagat mat. Nu är de bara de sista som ska packas samt att städa hela lyan så de är fräscht när jag kommer hem hit igen den 1maj :)

Har även läst en hel massa i boken som vi ska ha littsem på,  på fredag. Den är mycket intressant då den handlar om specialpedagogik. De ska jag ju läsa till hösten så den går lätt att läsa.. Ett stort plus. :)

Ja de var ju inte så roligt inlägg detta men så är de ibland, jo blev såklart en powernap på 2h förut också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0