Vilken eftermiddag!!

Fy bubblan vilken eftermiddag jag haft!! Jag åkte från syster vid 15.15 det tar ca 13-15min hem. Men idag, idag tog de närmare 4 TIMMAR!! Jag klev innanför dörren 19.05. Jag har aldrig varit med om något liknande. Detta berodde på att Älvsborgsbron var avstängd på grund av stormen! Jag visste inte detta när jag åkte från syster för då hade jag valt en annan väg. Inte för att jag hade någon tid att passa men hade ju inte tänkt mig att spändera fredagseftermiddagen i bilen. Haha. Var sjukt nervös av att få bensin stopp då nålen sjönk galet fort när man kryp kör så där. Jag lyckades smita in på en mack och tankade. Bensinstationen ligger ca 2km från mig och de tog mig 1h att ta mig hem därifrån. haha..

Jag blev riktigt förbannad en gång i bilen då de va ett pucko bakom mig som tuta för att jag inte körde när de var grönt, MEN den gick inte att ta sig fram, för hade jag kört så hade jag blockert vägen för dem som stod på andra sidan korsningen och skulle över den vägen som jag då hade blockerat. Ni ska veta att jag var nära att gå ur bilen och fråga va faan han/hon håller på med! Idiot! Sen jorde de ju inte saken bättre att jag inte hade ätit sen tio tiden.

Så ja nu har jag varit med om detta också. Måtte de ta långt tid till nästa gång jag hamnar i något sådant här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0