Dagarna springer förbi..

Godkväll.. Här sitter jag i soffan lite illamående då jag ätit och druckit lite mycket.. Blää...
Har precis kollat på åtta stycken avsnitt av one tree hill. Tss.. Men kände att de var dags för en paus i tv tittandet så bytte tv skärmen mot datan istället haha.. Min älskade man jobbar helgen därför jag tillbringar den på detta vis... Imorgon åker jag hem till göteborg igen helt sjukt va fort sex dagar kan gå... Har ju iof fått en hel del gjort men iaf.. Hatar att åka härifrån..... Men jag har massa roliga saker framför mig dem kommande dagarna/veckorna men iaf..
Det positiva med morgondagen är att jag ska ta bil hem istället för tåg/buss. Desutom är de pappas bil jag ska ta.. Wii...

Hm, har jag gjort mer idag då tro än att kollat på oth. Just de jag åkte till bengtsfors i morse lämna ett kuver till min kusin som fyller i morgon sen var jag till apoteket, björnen HD har käkat lite för mycket fåglar och möss så fick ju göra något åt hans stackars mage.. :P Snällare katt tror jag inte finns, jag fick spruta in allt som fanns i sprutan på han utan ett pip samt att jag gjorde de själv jag höll han endast runt huvudet och han försökte inte ens riva mig eller något liknande. Älskade HD, vägde han idag oxå hela 3,9kg hihi.. Björnen..

Sen bjöd jag min älskling på sjukt god middag idag, fläskfilegryta med potatisgratäng. Det blev galet gött.. Perfekt alla hjärtans dag middag så här två dagar tidigt.. ;) Inte för att jag är direkt mega noga med den dagen dock, fast jag fick precis de jag ville av min man.. Han lyckades ju självklart inte toppa förra årets alla hjärtans dag present men de tror jag aldrig går då jag ju fick P!NK biljetten. ;) Fast tredje säsongen av oth och fjärde säsongen av sjunde himlen är galet bra de med. ;)

Ne nu ska jag sluta babbla och läsa lite bloggar innan jag avslutar denna lördag med lite tvspel... Hoppas ni haft en trevlig och skön lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0