En mycket bra måndag..

Haft en mycket bra måndag även om den blev lång.. Var i skolan 9-15.30 och ojoj va vi var duktiga idag. Känns otroligt bra och skönt att vi är så duktiga hihi.. Direkt efter skolan åkte jag till gymmet. Även där gick de mycket bra idag, så nu är helt frisk eftersom de gick och kändes kanon på dagens pass..
Nu ligger jag dock ner med en mycket värkande nacke och rygg. Inte dem bästa stolarna på att sitta i de grupprum vi hade idag men men.. Bara att stå ut.. Känns lite bättre nu när jag ligger ner iaf..

Ja inte mycket mer än så jag hade att bju på idag haha.. Men de är så här min vecka kommer se ut långa dagar i skolan följt av ett pass på gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0