Gårdagen!

Oj vilken trevlig fredags kväll jag hade.. Anna och Elisabeth kom vid 19 och åkte hem vid 22. Jag bjöd på tre rätters och de verkade som att de gick hem allt de jag bjöd på.. Vi fick en del härliga skratt under kvällen.. Trevlig trevligt.. Tänke bjuda på lite bild regn från hur de såg ut här igår samt maten. :) Kassa bilder men har bara min iphone så.. Men men..

    

Mys med massor av ljus, samt vad jag hade på mig, första gången jag använde dem prickiga leggingsen, vet inte vad jag ska tycka än men..

Förrättern; Rostad toast med sallad, majonäs, ägg, räkor och dill!



Huvudrätt; Lax med fetaost på spenatbädd, ugnsrostade rotfrukter som, potatis, rödbetpr, morötter, brocolli och champinjoner. Hade slängt ihop en egen romsås med cream freach, rom och citronpeppar. Det serverades sjävklart en sallad till mina gäster också. :P





Efterrätt; Pannacotta med bärsås och hallon!




Åhh detta var verkligen så trevligt och jag gillar verkligen att fixa så här. Så får hoppas att de blir fler tillfällen.. :)
Tack för en kanon kväll!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en mycket trevlig kväll och den mycket goda maten :) kan hålla med att det blev ett gäng härliga skratt under kvällen ;)

2011-02-26 @ 15:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0