Mysig eftermiddag i Torslanda

När vi var klara för dagen i skolan så åkte jag hem till syster med familj. Då syster och Dennis var i stan så passade jag på att åka med dem hem till Torslanda. Det första jag hör när jag sätter mig i bilen är, Jag tycker om dig! Naw sötaste Dennis. Då känndes min dag genast mycket lättare eller lättare sagt mitt huvud blev lite lättare efter x-antal timmar i cellen. haha..

Så min eftermiddag bestod av, bowling i kojan under trappan, lite slappande i soffan med skrållan på tvn, mat i form av hamburgare samt en rätt kramsjuk Dennis. Han blev lite impad av mina leggings, hade på mig dem med ett stycke skinn på framsidan. Så dem klappade han och tyckte de var lent, tss.. Ja sen fick jag såklart träffa syster och E med. Dem verkade riktigt glada över att bussen jag skulle åka gick hela vägen hem till mig utan ett endaste byte samt att de bara tog mig knappt 30min från deras dörr till min dörr.. Gött.. :)

Annars blev jag mest kallad moster och bajsmadde, ja alltså Dennis är inne i kiss och bajsåldern typ.. För jag hoppas inte han kallar mig bajsmadde för att jag luktar bajs, som jag ju inte gör, hoppas jag. haha.. Fast å andra sidan vet ju Dennis att de luktar Hallon.. Haha..

Ne nu svammlar jag iväg här känner jag.. Bäst att bortsa tänderna och lägga sig under täcket en underbar dag med b-uppsatsen väntar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0