Snälla snälla försvinn...

Jäkla skit jag har feber, huvudvärk sen har mina älskade bihåler börjat värka.. Oh i löööve it!!! Suck.. Det är nästan precis ett år sedan jag opererade min kära näsa och efter operationen har jag inte haft några besvär alls. Men nu ja nu efter 12mån då ska de börja jäklas igen jag pallar inte.. Menmen.. Jag stannade hemma idag iaf då jag igår kväll fick feber. Somna rätt tidigt igår och sov till 10.30 . Imorgon får jag palla mig in till skolan vid 12 tiden då vi ska börja skriva syfte och frågeställning till vår b-uppsats. Då vår grupp idag hade möte med handledarn som jag dock inte kunde närvara vid men men de är så de är.. Kommer flera möten med henne.

Nu ligger jag här i sängen som jag gjort typ hela dagen förutom när jag fick fixa mat.. Har läst lite i lärandets grogrund, kollat på sjunde himlen samt spelat lite tvspel.. Men vad jag än gör för att försöka få bort huvudvärken så funkar de inte.. Suck suck.. Försvinn nu!!!

Fick så fina tulpaner igår av mamma som passa perfekt här i min lya.



Jag i mina så coola solglasögon som jag fick av mormor



Slänger in några bilder på Dennis med. Han är ju bara för go och knäpp haha.. Han säger så roliga saker så man kan inte annat än asgarva.. Haha..





Dem har ju flyttat ut till nummer nio nu och Dennis säger till mig varje gång jag kommer dit eller när vi pratar i telefon att du får komma och bo på nummer nio, du får stanna lääänge här de får du.. Tss sötaste ungen ever.. :P Mosters älskling helt enkelt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0