Sovmorgon

Idag tog jag sovmorgon och ojoj va de var skönt. Vaknade vid 9 men somnade om och vaknade 11.20 hihi.. Då blev de att käka frulle och sen bort till gymmet.. Efter gymmet åkte jag in till stan och hämtade ut min tenta och jag köpte en liten alla hjärtansdag present till min man. ;)

När jag kom hem så var de dasg för mat de blev idag fetaost med bacon och fullkornsmakaroner med salladsdressing. Mumms va de var gott. Jag är helt inne på ost alla möjliga olika sorter, i kylen finns de fetaost, brieost och vanlih hushållsost.. Tyvärr syns mitt ost missbruk i mitt ansikte men men.. ;)

Sen har jag läst och läst i den underbara samhällsvetenskapernas förutsättningar av Gilje och Grimmen. Fast ska jag vara ärlig så är den faktsikt lite bra ibland. Ibland flummar de iväg men jag blev glattöverraskad över att jag fattade och tyckte de var intressant de mesta av de jag läst på dessa 80sidor :P

Imorgon är de redan fredag, och då kommer mor och far hit.. Trevligt trevligt, dock är dem bara här över dagen..

Jo just de fick ett så roligt samtal av min mamma förut, jag har blivit bilägare! :D Känns helt galet hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0