Då var de måndag igen då...

Bara en vecka kvar tills verkligheten väntar.. Varför går de alltid tiden ch dagarna så fort när jag är här i långed?!
Nu börjar jag äntligen bli frisk har en galet jobbig hosta kvar bara men den är nog snart borta eller så blir de en sån långvarig men men de ger sig jag mår iaf tio gånger bättre än i onsdags och torsdags, för de var verkligen jobbiga dagar vill jag lova.. Hoppas de tar lång tid till nästa förkylning..

Idag har jag haft en lugn och skön dag, tog mig en tur hem till far så åkte vi en sväng till bengtsfors men annars har dagen spenderas mesta dels i soffan, har kollat på både one tree hill och prison break. Älskar att se på bra serier.. Nu åkte älsklingen precis till jobbet, för att jobba natt. Så blir bara jag och Olga här hemma till tidigt i morgon... Blir alltså till att gå och lägga sig själv, buhuu de gillas inte..

Det blir troligen en tidig kväll för mig ikväll för imorgon vid 9 tiden ska jag åka med pappa till näl.. Så blir de väl även ett besök ut till farmor och kent.. Innan vi kör hem mot långed igen.. Så morgondagen blir en hel dag med pappa. <3

Åh min träning den blir så lidande när jag är sjuk men även när jag är här i långed... Men de orkar jag inte tänka på nu.. Utan jag vet att jag kommer köra igång lika hårt och bra som jag gör när ja är hemma i gbg igen.. Men jag saknar de otroligt mycket mitt älskade gym!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0