Helvetes natten eller ska jag kalla de morgon!

Hade en mycket trevlig kväll igår med Elisabeth. :) Hon åkte hem vid 00.30 och jag la mig vid 1.15 så trött var jag.. MEN 03.00 drar kommer miffot som bor brevid mig hem med sina polare för efterfest! Stor suck! Jag ringer störningsjouren då jag inte pallar att höra på dem plus att dem knackar på min dörr och stör mig!! Störningsjouren kom vid 3.20 folket gick hem vid 3.30 jag andades ut och tänkte gött nu kan jag sova. MEN när klaockan blir runt 4 så kommer alla tillbaka så kör dem igång festen igen. Jag blev så jävla arg, va inte långtifrän att jag gick in med stekpannan för att slå ner alla där inne.. Dum som jag var så ringde jag inte störningsjouren igen utan jag fick kolla på två avsnitt av sjunde himlen. Så äntligen tog festen slut vid 6.00 ja ni läste rätt.

Är hyfstat trött idag om man säger så, jag vakna vid 10 så då var de bara att gå upp för jag skulle ju träna även om jag helst ville somna om. Så nu har jag tränat och käkat lunch så får bli en powernap nu!

Jag verkligen hatar denna människa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0