Hur såg jag ut igår?!

Svarar på en kommentar här om vad de var för matställe. Manâna är ett tapas ställe här i stan. Det är de godaste jag någonsin käkat. De rätter jag käka igår var, Friterade blläckfiskringar, buffalo wings, kycklingspett, vetetortillias med ost. Så drack jag en passion drink till de. Mm va de var gott.. :)



Åhh måste nog fixa mig en kamera, iphonen är ju inte så bra när de är mörkt.. :/

Jag borde även skaffa mig en helkropps spegel hem hit, jag har en hos mor och far men de är lite stor för att ha här men ikea lär väl ha npgon som man typ kan sätta på en dörr eller liknande?!
För igår fick jag ta in en stol på toan och stå på den haha.. :P





Kanske jag skulle passa i glasögon ;)



På Kellys tog jag en glassdrink med melonsmak den var god. :)



Nu ska jag skutta iväg till gymmet!!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ska nog dra på loppis snart :) Behöver lite nya grejer, med lite färg så ser allt nytt ut ;)



Restaurangen måste jag besöka :D

2011-01-18 @ 11:47:18
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: Mikaela

när jag kommer ner te gbg nån gång vill jag oxå kolla in/besöka denna fantastiska restaurang ;) LOVA hehe :P ...

2011-01-18 @ 12:00:12
URL: http://mikkan4.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0