Jobbig dag..

Puh haft en riktigt jobbig dag idag. Mycket tankar och skit.. Men men nu känns de bättre..

Starta den nya kursen idag, vetenskap och grejer ord som jag varken kan uttala eller stava haha.. Men de kommer allt gå fint detta.. Hamna i en bra seminarie grupp med så de är gött..

Åhh om någon måndag blir jag troligen sambo/kombo igen.. Här i gbg va mysigt vi ska ha.. hihi. ;) Hoppas på detta då de var så trevligt sist.. Var ju typ två årsedan nu eller något sånt.. Thii..


Ne nu ska jag lägga mig och kolla på sjunde himlen, snart klar med säsong 2.. Imorgon är de skola 9-16 sen ska jag ut å passa A från 18-21.30
Låång dag väntar alltså!!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vad skoj :) Ska han flytta in hos dig :) ?

2011-01-20 @ 22:01:37
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: cia

ahhh fett mysigt! :)

2011-01-20 @ 22:38:46
URL: http://ciajanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0