Promenad!!

Det var riktigt gött att gå ut och gå en sväng.. Ibland behöves de bara lite friskluft hihi..

Nu ska jag sätta mig och plugga en stund, köra igenom allt igen och se om de är nått jag inte kan.. Även fast jag inte pluggat på snart två dagar så tänker man ju hela tiden på alla dessa saker en ska kunna så jag har ju pluggat bara att jag inte använt papper och penna.. haha..

Jag kommer byta ut min vanliga kvällsmat mot frysta jordgubbar och vaniljglass, de är ju faktiskt lördag haha..



tog lite kort på min promenad tycker de blev rätt coola för att vara tagna med iphonen. Jag står under en gatulampa därav färgen. :) Jag kan verkligen inte bestäma mig för om jag ska köpa en systenkamera eller inte.. :S







Plugga var de ja..


Kommentarer
Postat av: Maria

Tycker absolut du ska köpa en systemkamera, är super kul att ta kort med :)

2011-01-15 @ 22:19:28
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0