Så trött...

Ojoj va man blir trött av att köra bil till långed och tillbaka på samma dag.. :/ Men men.. Nu är de gjort iaf.. Kom till långed vid 10.15, 11.00 började begravningen, den höll la på i ca en 1h. Så efter de var de bara att åka hem och mor lagade mat.. Jag tog mig en sväng hem till min man. Han låg och sov du han jobbat natt.. Men var rätt gött att lägga sig ner en stund, stanna bara i ca 30min då maten hos mor var klar.. Men jag är glad över den halvtimmen. ;)

Nu har jag nyss kommit hem och jag är så trött, en powernap skulle sitta fint. Men jag är hungrig också så då kan jag inte sova, slank in på onlinepizza.se och gjorde mig en egen pizza så om ca 37min ska jag har min pizza här haha.. De är ju fredag så då fär jag vara värd denna pizzan.. Har även en pluggfri dag idag känner inte för att sätta mig med de nu..

Resten av kvällen blir till att slöa här framför tvn/datorn och självklart se på lets dance! :D

Imorgon ser dagen ut så här.

Plugga
Träna
Se på skidor
Plugga

ja en helt otroligt roliga och trevlig lördag haha..

Kommer bli bättre på att blogga igen eftre måndagens tenta jag lovar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0