Första dagen på jobbet!!

Ujuj va trött jag är nu. Måste vara för att jag varit ute så mycket idag i det helt otroligt underbara vädret. Det blev två härliga promenader på ca 60min var. Dessa promenader gjorde jag tillsammans med B som båda gångerna somnade så sött i vagnen. Dagen har gått kanon bra och B är så söt och go. Så nu har jag sex dagar kvar som är inplanerade iaf hos denna familjen men jag hoppas självklart att jag får stanna kvar och att dem vill ha mera hjälp på eftermiddagarna. För dem är verkligen jätte goa hela familjen.

Imorgon är de opponering som gäller så blir en hel dag på verasandbergsallè eller va de nu heter, haha.


Kommentarer
Postat av: linn - en liten tjej med stora drömmar!

Hej, vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg? Gå isåfall in här: http://linnnrosenkvist.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-tisdag.html#comment :)

kram!

2011-03-22 @ 20:03:03
URL: http://linnnrosenkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

mycke bättre med mobilen på sidan så du inte doljer ditt söta ansikte

2011-03-23 @ 19:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0