Nu är de nära!!

Dagen blev inte alls som planerat.. Jag blev kvar här hemma hos Dennis. Då hans kära mor haft värkar hela dagen.. Så när jag kom hem hit vid halv tre tiden satt hon i fåtöljen och andades haha.. Lite roligt va de att se faktiskt, varje gång hon fick en värk. :) E kom hem vid fyra och efter de gick de fort.. Så lite innan fem åkte dem in då hon hade värkar typ var tredje minut.. När klocka var 18.10 var hon öppen 9cm.. Så de borde ju komma ut nått nu ikväll tycker jag.. ;)

Jag och Dennis har bakat hallonmuffins och nu ligger han och sover..

Så jag sitter här i soffan med mobilen brevid mig och bara väntar på att få ett sms om att jag blivit moster igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0