orkar fortfarande inte.. :)

Igentligen orkar jag inte blogg men i brist på annat så får jag la slänga in ett lite inlägg.. Jag är iaf i LÅnged nu hemma hos T kom hit igår och kommer stanna här typ två veckor.. Så gött att vara ledig lite nu. De har varit tufft men även väldigt skoj att skriva b-uppsats men de tar på en att sitta i dessa olika cellar med tre andra tjejer alla sitter vi framför varsinna datorer. Ja de blir som sagt lite borta i huvudet av de.. Men nu ska jag njuta av ledigheten hoppas att de kommer fortsätta vara så här fint väder så blir de en del promenader, var ute och gick med mamma i förmiddags de var riktigt sknt men sjukt dåliga vägar här. Men men.. Slänger in lite bilder när jag ändå är igång då haha..






Jag och Dennis igår... :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver väl inte ha fejset gömt av mobilen hela tiden

2011-03-11 @ 19:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0