Wow vilken dag!!!

Ojoj va denna dagen har varit helt fantastisk.. Måste vara för att mitt nya liv började igår då typ allt mitt hår åkte av.. Haha.. Hoppas de fortsätter att gå så här bra då kommer denna våren bli den bästa..

Här är lite bilder från gårdagen.. Hade en väldigt mysig kväll med Lovisa och Cia. :)








Jag är mycket nöjd och glad över mitt nya hår, de kanske inte syns så äl på dessa bilder men de rakade håret är svart och de andra brunt. Ja detta gjorde vi bra helt enkelt.. Thii..

Jo allt bra som hänt idag är att jag fått jobb.. :) Ska jobba imorgon, wii.. På dagis här i långed.. Ska bli riktigt skoj.. Sen ringde Lina från nanny.nu och går allt som de ska har jag fått min första familj att jobba för.. Hihi.. Beror lite på om dem kan vara flexibla med deras tider då mitt schema nästan passa ihop med deras.. Så jag har fått höra så mycket bra om mig idag så vet inte var jag ska ta vägen hihi.. Sen har jag pratat med Mika så nu har vi fixat vår norge tripp den blir till Halden istället för Oslo. Det känns mycket bättre med tanke på vad som hände.. :P Så nu är de bara att hoppas på att få jobb där i sommar..

Så idag kommer jag somna med ett leende på läpparna :D

Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh vad glad ja blev o läsa din blogg nu! va underbart, stort grattis, och va modig du är med håret, blev skitcoolt ju!:) Puss nettan

2011-03-16 @ 21:44:14
URL: http://sweetbumbii.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snygg frilla:) Grattis till jobben!!!

Kommer då sakna våra trevliga pratstunder på Rexis i sommar :(

2011-03-17 @ 12:44:09
Postat av: Caroline

Snyggt:D Och graTTIs med jobb!

2011-03-19 @ 00:46:33
URL: http://cijjo.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0