Snart är de sommarlov!!

Ojoj nu springer tiden iväg.. Imorgon är de sista dagen på denna kurs som vi avslutar med gestaltning hela förmiddagen.. Skoj!! :)

Sen har ju jag då duggan på fredag som jag missade då den gick när jag var i Cypern.. Skulle varit galdet gött att redan ha gjort den men men.. Jag känner mig inte direkt stressad.. Pluggar lite då och då så ska nog gå fint hoppas jag.. :)

Måste erkänna att jag längtar otroligt mycket efter detta lov även om de kommer bli en hel del jobb för mig.. Men känner att de ska bli gött att slippa använda huvudet på samma sätt som i skolan.. Sen så underbart att få vara hemhemma i långed hela sommaren också! Nice nice.. Tror detta kommer bli en riktigt rolig sommar!!

Just nu gör jag inte så jätte mycket slö surfar och glor på tvn, för har kommit fram till att jag pluggar bäst efter 22 eller direkt på morgonen så då struntar jag i att plugga nu haha.. Är lite trött med så en powernap skulle sitta fint hehe.. :)


Kommentarer
Postat av: adam

hej

du är som levande en ÄNGEL

kram

[email protected]

gbg-lindhålmen adam

2011-08-23 @ 18:22:18
URL: http://zeytinada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0