Underbara väder!

Idag är de rena sommaren här i göteborg! Varit ute typ hela dagen på vfun.. Underbart..
Det är verkligen jätte skoj att vara ute på vfu igen, nu är de dock bara tre dagar kvar för den här gången.. Veckorna bara flyger fram när man är ute i verksamheten. Idag blev en liten kille jätte ledsen när jag skulle gå hem, känndes allt i hjärtat att behöva gå då. Men samtidigt känndes de ju bra på ett sätt för då vet jag att jag är omtyckt. Hihi..

Hm, funderade på att dra ut på en springtur men de är en hel del pollen kvar i luften och just nu sitter jag här med en snorig näsa. Nyser minst tusen gånger per dag. Suck.. Och nu när de är så fint väder måste ju alla ut å klippa gräset och de gillar inte min näsa.. Suck.. Haha.. Vilka bekymmer.. Så jag körde ett styrkepass här hemma istället med situps och massa armövningar. Fyllde två stycken 1.5l flaskor med vatten så jag fick lite vikter. Funka kanon.. Sen var jag ute å gick en sväng förut dock syndade jag med en mjukglass, fast gillar inte mjukglass längre.. Blir alltid äklad efter jag ätit och orkar aldrig hela.. Så ne en mjukglass per år räcker länge för mig. Haha..

Nu ska jag åka till kvantum och köpa youghurt och banan så får de bli en god smothii till kvällsmat. ;)

På torsdag åker jag hem till långed för en lååång helg.. :)

Ne nu ska jag sluta babbla.. Hoppas ni haft en underbar dag!!


Jag och mika på valborg! Det var förövrigt en riktigt roliga valborg!! :D

Kommentarer
Postat av: emma

och en grym fotograf, haha ;)

2011-05-10 @ 17:49:17
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0