Igår "tisdag" var en dag fylld av kids!!

Igår passa jag Dennis och Ida för sista gången. Eller ne de var de ju såklart inte men sista på ett tag. Haha.. Blev väckt 7.04 av båda kidsen. Så var bara att gå ner och starta dagen. Det var en hel del pepparkaksdeg kvar från kvällen så jag och dennis passa på att baka ut den när Ida sov. :) Liite tidigt kanske men va tusan. ;)



Visst ser dem goda ut, de var dem! haha



När jag hade passat klart D & I så åkte jag hem och tog en powernap innan de var dags för att åka in till stan för att passa M!

Vi hade jätteskoj M var på utmärkt humör så vi skratta så mycket så vi nästan grät haha. Vi var ute en sväng men de börjar ju bi mörkt rätt fort nu för tiden men vi gick till lekplatsen som har belysning!



:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0